Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 10, 2012

deux années anniversaire

Hai.

tiba-tiba nak cakap French. eheh.
cubalah Google, find out what's the translation.

Anway, genap dah 2 tahun berpacaran dan pada yang sama sekarang sudah bergelar tunangan orang. Macam tak percaya tapi itulah kenyataan sekarang. 


That's me, last 1st Jan 2012.

10 hari dah berlalu and hari ini adalah hari bersejarah sebab dapat bersabar selama 2 tahun. I mean, belajar menerima & kenal perangai pasangan ada, bukanlah perkara yang mudah. Harus tanam sifat-sifat murni dalam diri. Alhamdulillah.

Perasaan di ketika ini, biasa. Happy. Yup. Sometimes got excited too, coz hubby acts so differently. I can say, lagi penyayang orangnya. Harap berkekalan sifat dia sampai akhir hayat.

Ameen.

At times, dia cuba jadi romantic walhal sebenarnya saya tahu dia kekok.

Slowly baby.

We're trying to adapt too many things and in the same time we're busy to think off our 8months-to-go wedding. oh emm gii. .. dan melalui kehidupan seperti biasa.

it's jan, then feb, then march, then april, then ..

Rasa macam taknak tengok ticker countdown tu lagi. Makin hari makin dekat, and there are so many things in minds to settle in just 8 months! Kursus kawen pon tak pegi lagi. Hubby is flying off soon :( I just can't believe how am I going to prepare the wedding alone without him by my side.

He is the one tempat mengadu, tempat bermanja, tempat mengeluh perasaan, tempat lepas perasaan, tempat mengada, tempat amik perhatian, berkongsi gembira, sedih, suka, duka, pahit, manis, masam, masin, semuanya. Almost 100% completes me. He's my other half that I can rely and learn to accept every single thing comes in a way. At times, he can be my enemy too. We fight and make peace later. Too many things to describe bout him in words.

Thank you for being there when I need you most B. Thank you for your patience, your endless love, your care and your share. I am lost without you.

Happy 2nd anniversary and may Allah bless us always.
Lotsa of love, hugs and kisses.

Bai.

0 jelly beans:

Post a Comment