Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 20, 2013

Yay, i'm back!

Yayy, i'm back for good! *guling-guling*

Bismillah..

Salam everyone!

Lama betul tak menulis disini-sinun. Saya taknak cakap busy, sebab saya dah jadi surimah sepenuh masa sekarang. I mean, buat masa sekarang. Tengok tv, goyang kaki bukan kerjaan saya, malah takde masa pon. 

Officially, announcing that I am a Personal Wellness Coach!  
Tau apa itu? Tak tau tak apa, nanti saya explain later okay?

Cuma, bagi sesiapa yang mencari solusi untuk turun berat / naik berat badan / nak sihat bertenaga sepanjang masa, boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut!


Nahh. Results setelah consume satu product magic ajaib lagi kapoof*!

Berminat?

Amik phone terus dial 012 3768504 or BBM 23953800 okay?

Sekian, entri akan bersambung. Bai.


p.s. nak lari pegi jogging kejap. eheh :P

0 jelly beans:

Post a Comment