Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 01, 2012

Review : Of Engagement Make Up

Bismillah.

Huh, agak mengambil masa yang lama untuk mengupdate review make up masa bertunang. Mintak maaf kawan-kawan. Saya agak sibuk dengan life kerja, kerja, kerja, pagi petang siang malam dengan kerja di office.

Sampai masa dah nak kena bersara kerja dengan orang. Sangat penat, otak dan jiwa raga yang kacau bilau. Heh. 

Oklah, tanpa melengahkan masa lagi. Ceritera make up saya, last minute deal dengan kak jaja, she's is my pet sis cum make up artist untuk apa saja event. I've been using for her service since 2009. Dia je yang boleh make up saya dengan rasa kasih sayang. Cehh.. bangga kak ja.

I'm glad to know her.
Nama belom lagi commercialised tapi insyallah satu hari saya berjanji dengan diri saya untuk commercialkan nama dia. Nak tolong dia ada kehidupan yang lebih baik. Insyallah.

"The more you give, the more you help people, the more you will get back.." 
Insyallah..

Masyaallah, sedar tak sedar, dah 4 months menjadi tunangan orang!
Banyak betul dugaan sebenarnya dalam tempoh bertunang ni tapi insyallah saya hadapi dengan tenang walaupon kadang-kadang meroyan macam orang yang hilang akal sekejap. Ya, saya mengaku saya mengalami masalah emosi yang kurang stabil tapi itu adalah cabaran untuk menentang syaitan yang asik nak buat kita marahhh je!

Astagfirullah. Astagfirullah. Mengucap panjang.

Anyway, let the pictures speak. 
homaigodd. My bad hinglish.

98.9% ready, 1.1% nervous
"I have a long hair, I know.."

 light make up with natural colors.

first attempts to put the baby breath

 almost ready

2nd attempt to include baby breath. nervousness

talented kak ja finishing the best for my make over :)

Alright, cukup ini sahaja yang saya rasa paling okay. Nanti kalau ada lagi, I will just update more. Kak ja is such a nice person I have ever know. Dia paling sporting. We are going to conduct make up class.

If anyone of you interested to join, please contact us at 012-3768504(liyana) or 0123530196(jaja).

I have always engage her as my 'every event' make up coz dia je yang pandai make up saya dengan citarasa saya sendiri, and its always look natural beauty :) 

Saya tak perasan, tapi kawan-kawan cakap make up dia sangat smooth and cantik :)

back in 2009, first make up with kak jaja.

Till then, I am glad that my make up was fine during my engagement ceremony. My advise is choose someone that you are really comfortable to work with, in the same time have the most reasonable price for the charges and not forgotten the most quality services too.

Again, yet not promoting, but if you're still looking for a make up artist, please feel free to call/sms Kak Jaja at 012-3530196, and you can just mentioned my name, saya tak kisah :) for any event, she's ready to help!

Wassalam.

0 jelly beans:

Post a Comment